Ανταλλακτικά Μαλλίρης, Κορυτσάς 5, Βοτανικός
default logo
Date:06 Φεβρουαρίου 2014

Σετ Χρονισμού

Στο παρελθόν τα περισσότερα αυτοκίνητα είχαν καδένα για τον χρονισμό του κινητήρα. Μετά την αντικατέστησαν με ιμάντα. Στις μέρες μας, και αφού διαπιστώθηκε ότι η καδένα είναι πολύ πιο αξιόπιστη, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ξανά άρχισαν να χρησιμοποιούν καδένα. Αυτός είναι ο λόγος που έχουμε δώσει τόσο πολύ βάση σε αυτό το είδος.
Συνεργαζόμαστε με τρία εργοστάσια όσο αφορά τα σετ χρονισμού του κινητήρα. Osk, Fai και Febi. Τα τρία αυτά εργοστάσια είναι 100% αξιόπιστα.

Ο Osk είναι Ιαπωνικός κατασκευαστής για σετ χρονισμού. Κατά τη γνώμη μας είναι το πιο αξιόπιστο εργοστάσιο στον κόσμο όσο αφορά της Ιαπωνικές εφαρμογές. Δυστυχώς ο κατάλογος του δεν είναι πολύ πλήρης γιατί τους περισσότερους κωδικούς τους δίνει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τα συμβόλαια δεν τον αφήνουν να πουλήσει στο aftermarket. Παρόλα αυτά, εισάγουμε όλους τους κωδικούς του καταλόγου του.

Επειδή υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που δεν μπορεί να καλύψει ο Osk αποφασίσαμε να συνεργασούμε με τον FAI. Ένα πολύ αξιόπιστο εργοστάσιο στην Αγγλία. Τα σετ χρονισμού που εισάγουμε από τον FAI είναι όλα ελεγμένα και πιστοποιημένα από αυτόν για την άριστη λειτουργία τους. Από το συγκεκριμένο εργοστάσιο εισάγουμε σετ χρονισμού για Ιαπωνικούς και Ευρωπαϊκούς κινητήρες.

Πρόσφατα ξεκινήσαμε συνεργασία με τον Febi. Είναι ένα Γερμανικό εργοστάσιο που κατασκευάσει σετ χρονισμού (και όχι μόνο). Ο Febi – Bilstein έχει εφαρμογές μόνο για Ευρωπαϊκούς κινητήρες.