Είθισται στη σύγχρονη εποχή να αλλάζουμε συνεχώς αντικείμενα στην αέναη αναζήτηση να έχουμε πάντοτε το πιο καινούργιο και πιο σύγχρονο. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τους κινητήρες των αυτοκινήτων όπου οι κατασκευαστές τους συχνά παρουσιάζουν καινούργιες εκδόσεις με τεχνολογίες αιχμής. Ωστόσο, υπάρχει και η περίπτωση του «αν κάτι δουλεύει μην το πειράζεις». Σε αυτήν ανήκει ο κινητήρας 1,5 dCi της Renault μιας και κατασκευάζεται από το 2001, αλλά συνεχίζει με τεράστια επιτυχία μέχρι και σήμερα
Τέλος εποχής… για τον κρύο χειμώνα και έναρξη της αντίστροφης μέτρησης, με τις επικείμενες αυξήσεις της θερμοκρασίας, που πάντα ταλαιπωρούν τους Έλληνες οδηγούς. Δε χρειάζεται βέβαια να αναφερθεί πως, η οδήγηση, κάτω από συνθήκες έντονης ζέστης, εκτός από ενοχλητική, μπορεί να αποδειχθεί και επικίνδυνη, καθώς «αμβλύνει» τα αντανακλαστικά του οδηγού. Βέβαια, η ύπαρξη απλώς του κλιματιστικού δεν εξασφαλίζει την καλυτέρευση των συνθηκών οδήγησης, απαιτείται η αποδοτική λειτουργία του και για
Δείτε τώρα πώς να καθαρίζετε σωστά τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας χωρίς περιττά έξοδα! Καλύψτε τα ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά σημεία του κινητήρα, γιατί το νερό μπορεί να προκαλέσει σοβαρές βλάβες! Ως γνωστόν, το νερό μπορεί να προκαλέσει βλάβες στο ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό σύστημα του αυτοκινήτου. Γι αυτό είναι σημαντικό, πριν κάνεις το οτιδήποτε, να σκεπάσεις σημεία όπως η μπαταρία, η μονάδα του ABS, το κουτί με τις ασφάλειες του ηλεκτρικού κυκλώματος, αλλά και οι επαφές των καλωδίων με τα μπουζί
Χρησιμοποιούμε cookies για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του www.malliris.gr. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας συμφωνείτε με τη χρήση τους. Μάθετε περισσότερα...OK